Australië, here we come!

9 februari 2016 - Leuven, België

Na een maand en half terug in België hebben we de knoop doorgehakt, we reizen door naar Australië! We gaan er een working holiday doen, een combinatie van werken en reizen. We starten dit nieuwe avontuur in Melbourne en bekijken van daar verder wat we gaan doen. Het is ook ons plan enkele vrienden te bezoeken die we in Latijns-Amerika hebben leren kennen. Hoe lang we blijven weten we nog niet, dat hangt er van af hoe het ons daar bevalt! 29 Februari vertrekken we en opnieuw afscheidsfeestje geven zou te gek zijn, maar we gaan wel gezellig ene drinken op zaterdag de 27ste in de Giraf op de oude markt. Wie wil komen is zeker en vast welkom vanaf 20 u! Hier op de blog vinden jullie binnenkort
weer verslagjes terug van onze avonturen down under. Groetjes!

1. Nanou:
    10 februari 2016
    de lengte van het verblijf zal ook wel afhangen van de centjes zeker??? het is er duur ...maar als je werkt zal het loon wel navenant zijn zeker ?
    Ik wens jullie alvast het allerbeste en....je weet me altijd wel te vinden hé.. op SOS Nanou?.ik ga je ook het adres geven van Dennis Devogelaere...misschien kunnen jullie hem ontmoeten...hij is daar heel alleen... Tot volgende zaterdag xxx
  2. Tant Monique:
    11 februari 2016
    Ik wens jullie alvast een leerrijk en aangenaam avontuur !Als je jong bent moet je er van profiteren en doen wat je graag doet !!!!!!Veel reisgenot en lieve kusjes!!!!
  3. Martine:
    19 februari 2016
    Ik ben er zeker van dat dit weer een fantastische reis gaat worden. Geniet ervan met volle teugen. Ik zie al naar jullie reisverhalen uit. Tot zondag bij nanou he. xxx
  4. Ann Koenen:
    24 februari 2016
    Svenja en Olaf, ik wens jullie van harte een fantastische , onvergetelijke ontdekkingstocht door Australië!Ik duim dat jullie leuke jobs vinden !Geniet ervan met volle teugen en ik kijk al uit naar jullie reisverhalen!Veel lieve groetjes Ann Koenen
  5. Marianne:
    21 maart 2016
    Hey Svenja en Olaf, ik wens jullie een fantastisch verblijf en een leuke job. Ik hoop dat jullie heel veel levenservaring opdoen zodat jullie een prachtig CV kunnen opstellen en, eens terug in België, de meest begeerde kandidaten worden! Heel veel geluk in Australië!!! Groetjes, Marianne
  6. De wel lynn:
    1 april 2016
    Happy happy birthday schatteke...
    Drie dikke kussen en heel veel plezier.
  7. Nanou:
    1 april 2016
    iK HEB TOT HIERTOE NOG NIETS GELEZEN OVER JULLIE ERVARINGEN IN AUSTRALIE; ALLES OK ? NOG EENS GELUKKIGE VERJAARDAG M'N SVENJAATJE xxx